عملکرد سازمانیتأثیر تغییر استراتژیک با یادگیری سازمانی و پویایی محیطی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 175-199]
عملکرد صادراتیطراحی مدل استراتژی بازاریابی بینالمللی و عملکرد صادراتی در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 255-285]
عملکرد کلی بازاراستراتژی نوآورانه همخواری در صنعت فناوری اطلاعات ایران [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 149-167]
عملکرد مالیتأثیر استراتژی مشتریمداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 149-173]
عوامل محیط داخلی و خارجیتدوین راهبردهای مدیریت دانش با عوامل محیطی سازمانهای نظامی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 39-60]
ف
فرآیند خدمات سبزخلق ارزش پایدار سازمانی با نقش محیطگرایی و فرآیندهای خدمات سبز [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 63-81]
فراترکیبفرا ترکیب علامت دهی موثر به ذینفعان درونی و بیرونی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 105-134]
فراترکیبالگوی راهبردی برنامهریزی منابع سازمان دانشمحور [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 83-103]
فرایندهای کسب و کارتحلیل کارکرد فنی معماری سازمانی بر عملکرد سازمانی اصلاح فرایندهای کسب وکار سازمان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 97-121]
فرهنگسازمانیتوسعه و تبیین کنترل راهبردی در مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 201-217]
فرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتیتأثیر فرهنگ و رهبری مسئولیت اجتماعی شرکتی بر عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی و عملکرد مالی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 289-314]
قابلیت ارکستریشناسایی قابلیتهای شبکهای شرکتهای بزرگ و کوچک در فرایند شکلگیری و توسعه شبکههای نوآوری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 193-214]
قابلیت پیکرهبندی و شبکهسازیشناسایی قابلیتهای شبکهای شرکتهای بزرگ و کوچک در فرایند شکلگیری و توسعه شبکههای نوآوری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 193-214]
قابلیت حسگری بازاراستراتژی نوآورانه همخواری در صنعت فناوری اطلاعات ایران [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 149-167]
قابلیت مدیریت منابع انسانیتأثیر استراتژی مشتریمداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 149-173]
قابلیت نوآوریتأثیر استراتژی مشتریمداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 149-173]
قابلیت نوآوریاستراتژی نوآورانه همخواری در صنعت فناوری اطلاعات ایران [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 149-167]
قابلیتهای شبکهای شرکتهای کوچک و بزرگشناسایی قابلیتهای شبکهای شرکتهای بزرگ و کوچک در فرایند شکلگیری و توسعه شبکههای نوآوری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 193-214]
قصد استفادهنگرش مشتریان همراهبانک و تاثیر آن بر قصد استفاده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 251-265]
مسئولیت اجتماعی شرکتیتأثیر فرهنگ و رهبری مسئولیت اجتماعی شرکتی بر عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی و عملکرد مالی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 289-314]
مسئولیت تضامنیتبیین تطبیقی ریشهیابی شروط محدودکننده و اسقاط مسئولیت در اسناد تجاری [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 85-103]
مشروعیت اجتماعیالگوی استراتژیک دوسوتوانی مزیت رقابتی و مشروعیت اجتماعی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 19-38]